jueves, 26 de marzo de 2015

Uso de las lenguas en Educación Infantil

Bilingüismo: Falamos de bilingüismo cando unha persoa fai uso alterno de dúas linguas para usos similares e de maneira indistinta para calquer uso comunicativo.
Diglosia: Falamos de diglosia cando duas linguas que conviven nun territorio son usadas para usos distintos.
Ventaxas e inconvintes do bilingüismo:
Ventaxas:
  • Os nenos bilingües ou multilíngues teñen a capacidade de dominar os idiomas ao nivel dun nativo monolíngue ou a un nivel alto bastante satisfactorio.
  • Os nenos que crecen con dous ou maís idiomas desarrollan unha consciencia pola linguaxe e son capaces de entender maís rapidamente que o idioma e solo un medio e que existen distintas formas de transmitir un mensaxe.
  • Os nenos que reciben unha educación multilingue estan en capacidade de pasar información dun idioma ao outro, xa sexa para gañar vocabulario ou para entender mellor o funcionamento da gramatica
  • Os nenos que aprenden duas ou mais idiomas na infancia teñen una ventaxe adicional en determinados empleos en especial aqueles “internacionales”.
  • Os nenos bilingües e multilingues entenden mellor a diversidade cultural do noso mundo e son mais abertos a novas culturas e a diferencias de pensamento.
Inconvintes:

  • Os nenos que se enfrentan a unha educación multilingue corren o risco de non alcanzar un nivel satisfactorio en ningún dos idiomas e de enfrentarse a serios problemas na educación formal do pais do entorno.
  • Os nenos bilingües e multilingues enfrentarse a una sociedad n asua mayoría monolingue. Isto pode causar rechazo por parte da sociedade e afectar a personalidade do neno negativamente.
  • Os nenos que crecen con dúas ou máis lenguas ou idiomas enfrontase aos mesmos problemas de desarrollo da linguaxe e do seu desarrollo ca os nenos monolingües (gramática e pronunciación). Aínda que istes problemas poden ter matices diferentes influenciados polos outros idiomas

Ivonne Muñoz
Jose Antonio Portela

No hay comentarios:

Publicar un comentario